Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Η ΦΙΛΟΠΤΩΧΟΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΑΝΔΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΒΡΑΒΕΥΣΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΕΙΟΥ


Την Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου η Φιλόπτωχος Αδελφότητα Ανδρών Θεσσαλονίκης τίμησε για την ευποιία και την ξεχωριστή τους προσφορά στη Θεσσαλονίκη και τον Ελληνισμό επτά διακεκριμένους Έλληνες: την κ. Ζωή Δανιηλίδου, πρόεδρο του Σωματείου Ελληνικό Παιδικό Χωριό, τον κ. Νικόλαο Μουτσόπουλο, ομότιμο καθηγητή ΑΠΘ, Ακαδημαϊκό, τους κ.κ. Αναστάσιο και Ιουλία Μπίλλη, μεγάλους ευεργέτες, την κ. Άννα Τσιλιγκίρογλου-Φαχαντίδου, καθηγήτρια ΑΠΘ, τέως Πρόεδρο Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής ΑΠΘ, τον ιερέα-στέλεχο ιεραποστολών-λογοτέχνη Κωνσταντίνο Χαλβατζάκη και τον Διευθυντή του Ζωγραφείου κ. Γιάννη Θ. Δεμιρτζόγλου.
Για τον κ. Γιάννη Δεμιρτζόγλου μίλησε ο δημοσιογράφος Αντώνης Οραήλογλου. Ο Πρόεδρος της Φιλοπτώχου καθηγητής Θεόδωρος Δαρδαβέσης την ώρα που του απένειμε το χρυσό μετάλλιο ευποιίας χαρακτήρισε τον κ. Γιάννη Θ. Δεμιρτζόγλου «συναισθηματικό άνθρωπο», τόνισε την προσφορά του στην ομογένεια, την παιδεία και τον Ελληνισμό και δήλωσε ότι η προσπάθεια που γίνεται στο Ζωγράφειο με επικεφαλής τον Διευθυντή του αξίζει τη διαρκή και αμέριστη συμπαράσταση της Φιλοπτώχου και όλων των Ελλήνων απανταχού γης.
Ο κ. Δεμιρτζόγλου στο σύντομο χαιρετισμό του ευχαρίστησε συγκινημένος τη Φιλόπτωχο και τον πρόεδρο της και είπε τα εξής:

«Είναι ιδιαίτερη τιμή να βραβεύεσαι από ένα σωματείο με τόσο μεγάλη ιστορία, προσφορά και παράδοση όπως η Φιλόπτωχος Αδελφότητα Ανδρών. Είμαι πολύ τυχερός που μου δίνετε την ευκαιρία να συναντηθώ με εκλεκτούς πατριώτες της Συμβασιλεύουσας. Ευχαριστώ όλους -επώνυμους και ανώνυμους- όσους με στήριξαν και έγιναν αιτία τα οράματά μου να γίνουν αληθινά. Σήμερα στο πρόσωπό μου επιβραβεύονται οι προσπάθειες της ομογένειας, των συναδέλφων μου, της ζωγραφειώτικης οικογένειας. Το σημερινό χρυσό μετάλλιο, τη σημερινή τιμή την αφιερώνων σε όλους όσοι με στήριξαν και μου συμπαραστάθηκαν στο έργο μου, πίστεψαν στη δύναμη των εξωσχολικών και ενδοσχολικών εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων, στους συνεργάτες, συναδέλφους, μαθητές, γονείς και φίλους. Το Ζωγράφειο συνεχίζει άλλωστε τη δημιουργική του πορεία στο χρόνο χάρη στη συμπαράσταση φίλων, ζει από τις προσφορές τους. Το θέμα βέβαια δεν είναι μόνο να συνεχίσει να ζει. Το σημαντικότερο είναι να κρατήσει τους νέους στην Πόλη, να αποτελέσουν οι νέοι τους δυνατούς κρίκους του μέλλοντος.
Το μετάλλιο έχει πολλούς συνεταίρους. Το αφιερώνω σε όλους αυτούς που στάθηκαν δίπλα μου. Το μεγαλύτερο μερίδιο όμως ανήκει στην κρυφή μου δύναμη, στο μεγάλο απόντα, που πριν 30 μέρες προγραμμάτιζε αυτή τη μέρα να είναι κοντά μας, στο Θεόφιλο Φανούριο Δεμιρτζόγλου, στον πατέρα μου. Ευχαριστώ!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails