Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

"ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ" ΤΩΝ Μ. ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ - Ι. ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗ




Το τραγούδι Μανούλα μου, σε στίχους Ιάκωβου Καμπανέλλη, γράφτηκε από τον Μάνο Χατζιδάκι το 1959 για το θεατρικό έργο του Καμπανέλλη Παραμύθι χωρίς όνομα. Στη συνέχεια ακούστηκε και στην Οδό Ονείρων (1962) από τον Λάκη Παππά και πρωτοηχογραφήθηκε μαζί με τα τραγούδια αυτής της παράστασης.
Εδώ το ακούμε από μια κιθάρα και μια φωνή. Παίζει και τραγουδά αυστηρά μα και τρυφερά συνάμα η φίλη Αλεξάνδρα Αδαμοπούλου.

Αχ, τι ντροπή, τέτοια ντροπή
μάνα μου και πως βγαίνει
όσο κι αν τρέξει ο ποταμός
μάνα μου δε την πλένει

Τι να μου κάνουν δάκρυα δυό
και στεναγμοί σαράντα δυό,
μανούλα μου, μανούλα μου!
Τι κι αν το δάκρυ μου νωπό
βουβό το στόμα και πικρό, μανούλα μου!

Και τρέχω κάποιον για να βρω
να με ρωτά, να τον ρωτώ
τι θα γενεί, τι θα γενεί
ποιος θα πονεί, ποιος θα πονεί
μανούλα μου, μανούλα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails