Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

"Ο δ' ευθύ τόξον άρας..."



- Διάφοροι "φίλοι" της Ιδιωτικής Οδού, άσσοι στην υποκρισία, με πληροφόρησαν για την "επέτειο" του Αλεκολόγου και μου είπαν ότι και επίσκοποι ακόμη εξήραν με δηλώσεις τους το "έργο του" και τα τοιαύτα, οπότε ό,τι κι αν λέω εγώ είναι εμπαθές κ.ο.κ.
Για τα εγκώμια προς Αλεκολόγο δανείζομαι τη ρήση της Ρίκας Βαγιάνη: "Θα ξεράσω με τις αγιογραφίες". Για την ύπαρξή του εισέτι, με γειά και με χαρά της τοπικής κοινωνίας που τον εξέθερεψε. Απλώς εγώ διαχωρίζω εξ' αρχής τη θέση μου απ' αυτό τον κακόγουστο θίασο σκιών με μαριονέττες και ανδρείκελα.
- Κάποιος ανώνυμος "παλικαράς", δυστυχής ο καημένος, έκανε διατριβή στο ιστολόγιό μου και έγραψε ένα πολυσέλιδο κείμενο εναντίον μου, το οποίο κατόρθωσε τελικά να το αναρτήσει στο διαδίκτυο.
Τώρα έχω συναυλίες και δεν μπορώ να ασχοληθώ μαζί του. Αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα τον περιποιηθεί η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Όχι διότι με ενδιαφέρει να μάθω ποιος είναι, αλλά για το κέφι μου.
Πίνακας, Αρλεκίνος, Αντωνιάδης Θεόδωρος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα

αλλότριος

Related Posts with Thumbnails