Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Nα φυσήξει ο άνεμος της Παναγίας...


Η έκπληξη είναι πραγματικά μεγάλη! Ευρισκόμενος εκτός Πατρών δεν βλέπω την αλληλογραφία μου.
Φίλος, όμως, με ενημέρωσε για το τελευταίο τεύχος της εφημερίδας Νεανικές Αποχρώσεις (μια θαυμάσια έκδοση του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου "Εις Κοπάνους" πόλεως Ιωαννίνων).
Ο αγαπητότατος και αξιολογότατος επιμελητής της έκδοσης και δεινός ιστολόγος αλέξης λ., τον οποίο δεν έχω ακόμα γνωρίσει προσωπικά, μου στέλνει, ευγενώς, την έκδοση.
Το τεύχος Ιούνιος - Ιούλιος που κυκλοφορεί αναδημοσιεύει ένα κείμενό μου! Ανοιχτοί στον άνεμο της Παναγίας. Εμπνευσμένο από το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη Άνεμος της Παναγίας.
Σκέφτομαι τι συναντίληψη μπορεί να υπάρχει μεταξύ δύο ανθρώπων που δεν έχουν συναντηθεί ποτέ! Κι όμως επικοινωνούν αληθινά. Κι αυτό είναι το μείζον κέρδος! Το απόλυτο αγαθό!
Ευχαριστώ τον αλέξη λ. και τους συνεργάτες του στις Νεανικές Αποχρώσεις και εύχομαι να μας φυσήξει όλους ο άνεμος της Παναγίας!

2 σχόλια:

αλέξης λ. είπε...

Δικές μου οι ευχαριστίες... Και η χαρά για τη συμπόρευση...

Ανώνυμος είπε...

αν φυσήξει ο πραγματικός ανεμος της Παναγίας, δεν σε βλέπω καλά Ανδριόπουλε.....!

Related Posts with Thumbnails