Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

''ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΥ"!


Kυρία οικογενειάρχης, ευσεβής και φιλόθεος, χρησιμοποιούσα τον Η/Υ μόνο για τη δουλειά της (όπως η ίδια δηλώνει) εξαπέλυσε επιστολή - πανταχούσα εναντίον μου ενοχλουμένη από την τηλεοπτική δραστηριότητά μου. Εμού του "υβριστού"!!! Η επιστολή της εστάλη προς ευσεβείς και φιλοθέους φορείς, επίσης, "με τη σύμφωνη γνώμη του πνευματικού της"!!!

Συμμερίζομαι απολύτως την αγωνία της ευλαβούς κυρίας για την διαφύλαξη των χρηστών ηθών, τα οποία μάλλον προσβάλλω κατ' εξακολούθησιν, και δηλώνω πως επειδή δεν επιθυμώ να την σκανδαλίζω, θα σταματήσω κάθε τηλεοπτική μου εμφάνιση όταν δώσει στην δημοσιότητα την επιστολή - διαμαρτυρία της.

Θα ήθελα, επίσης, να μου συστήσει τον πνευματικό της, για να πάω κι εγώ ο αμαρτωλός να παίρνω τη "σύμφωνη γνώμη του" για θέματα που αφορούν στην πνευματική μου υγεία.

Ευχαριστώ την κυρία για την εύφημο μνεία της: "γνωστός θεολόγος" της Πάτρας και τής εύχομαι πάντοτε να προκόπτει εις το αγαθόν.

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχααααα. συνεχίζεις και παίρνεις μετάλλια Παναγιώτη, σε ζηλεύω! όταν μάθεις ποιός είναι ο πνευματικός της κακομοίρας πες μου και μένα να πάω πριν το Πάσχα ει δυνατόν. συγχαρητήρια και πάλι.

Ανώνυμος είπε...

Θέλω και εγώ τον ίδιο πνευματικό! Α! και να του πείτε να πάρει πριν με συναντήσει πολλά TAVOR & LEXOTANIL γιατί αλλιώς δε θα μπορέσει να με αντιμετωπίσει!

Επιπροσθέτως, θα ήθελα να γνωρίσω την κυρία με τα χρηστά ήθη! Τρελλαίνομαι για νέες γνωριμίες ειδικά με προσωπικότητες που αγγίζουν τα όρια του σουρεαλισμού!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Ανώνυμος είπε...

άρχισες πάλι τα τρελά σου!

Theodota Nantsou είπε...

Τι να πει κανείς; Όταν άνθρωποι της θρησκείας επιδίδονται σε αγώνες μίσους, τότε τι ζητάμε από τους άλλους που δεν ισχυρίζονται ότι διαθέτουν ηθική νομιμοποίηση από τον οποιονδήποτε "πνευματικό";

panagiotisandriopoulos είπε...

Αγαπητέ Ρ.Σ.

Δεν είναι καλό πράγμα η ζήλεια! Σου συνιστώ να την αντικαταστήσεις με τον ...ηθικό ή καλύτερα ένθεο ζήλο της κυρίας του πνευματικού.
Επίσης, και η ειρωνεία σου είναι αμαρτωλή.
Ενώ η επιστολή της κυρίας είναι μετ' αδείας!

panagiotisandriopoulos είπε...

Αγαπητή μου Όλγα Νικολαϊδου,

Είσαι γνωστή ...αιρετική και το...διασκεδάζεις προβαλλόμενη ως φιλοσουρεαλίστρια.
Δεν είναι σωστό να παίζεις με τους πνευματικούς - αδειοδότες και τις κυρίες του τμήματος... χρηστών ηθών.
Μετανόησον!

panagiotisandriopoulos είπε...

Αγαπητή μου κ. Θεοδότα Νάντσου,

Σας ευχαριστώ θερμά για την επώνυμη και ουσιαστική παρουσία σας στο ιστολόγιό μου.
Νομίζω ότι εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματος...
Συμφωνώ απολύτως και με το σχόλιό σας στην υπόθεση του Εmek cafe και με την καίρια επισήμανσή σας σ' αυτή την ανάρτηση περί ηθικής νομιμοποίησης λόγων και έργων από τον οποιονδήποτε "πνευματικό".
Αυτή η κατάσταση είναι αναμφισβήτητα νοσηρή.
Και μετάθεση ευθύνης τραγική (βλ. πρωτόπλαστους).

Ανώνυμος είπε...

Εγώ σε αυτή τη θρησκεία, δηλάνω Α-ΜΕ-ΤΟ-ΧΟΣ!!!!!!!!!!!!!

P. Kapodistrias είπε...

Ευτυχώς που η Πάτρα έχει υπάρξει Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν την λύσαμε...

Μάς λύθηκε...

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Θα έλεγα καμιά κουβέντα...
Αλλά σκέφτομαι τη φουκαριάρα τη μάνα της...

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια αναρωτιέμαι η εν λόγω κυρία πάει στον " πνευματικό της" γιά να εξομολογηθεί τις αμαρτίες της,να ομολογήσει την μετάνοιά της ή πάει να λάβει οδηγίες γιά να επιτεθεί σε άλλους ανθρώπους, που όμως και αυτοί ενδεχομένως να έχουν πνευματικό. Δυστυχώς ξεφτιλάσαμε την εξομολόγηση που είναι μία πολύ σπουδαία υπόθεση και ένα μυστήριο σωτηρίας και όχι μ......ς.

Ανώνυμος είπε...

δεν με ενδιαφέρει το θέμα αλλα απο περιέργεια ρωτάω:τι εγραφε η επιστολή και πόσοι την εχουν διαβάσει
απο τις απαντήσεις μοιάζει ή να έχουν γραφτεί ό΄λες απο ενα χερι ή αυτοι που απαντουν να ξέρουν το περιεχόμενο. Αυτό όμως δεν ειναι λογικό οταν αναρτάται κάτι στο διδίκτυο. δωστε και την επιστολή να την κρίνουν και άλλοι. και επειδή υπάρχουν αρκετοί αναιδείς τους λέω οτι δεν συμμερίζομαι αυτού του είδους τις στάσεις, να ρωτάμε τον πνευματικό μας για το παραμικρό. υποτίθεται οτι εχουμε κατασταλαγμένες θέσεις απο μια ηλικία και μετά.

panagiotisandriopoulos είπε...

Αγαπητέ μου Π.Κ.,

Νομίζω ότι έθεσες θαυμάσια το θέμα.
Πρόκειται για στοιχειώδη συμπεριφορά πολιτισμένου ανθρώπου.
Γιατί για πνευματικότητα ούτε λόγος...

Ανώνυμος είπε...

Και να 'ταν ο μόνος πνευματικός που βγάζει πνευματικοπαίδια ''μπουμπούκια''. Δύο φίλοι μου, παιδιά με πτυχίο, συμβουλεύονται πνευματικό, διαφορετικό ο καθένας, και πετάνε κάτι μαργαριτάρια εμπνεύσεως των ''γεροντάδων'' τους που με αφήνουν σύξυλο! Πώς είναι δυνατόν μορφωμένα άτομα να υιοθετούν τέτοιες απόψεις δεν έχω καταλάβει.
Εγώ πάντως δεν πάω σε πνευματικό γιατί θα μου πάθει κανά εγκεφαλικό με αυτά που θα του πω! Είμαι αυθόρμητος τύπος. Όπως είπε και μια κυρία πιο πάνω, θα πρέπει να πάρει ταβόρ και λεξοτανίλ ο παππούλης, εγώ δε να έχω από κοντά και ένα εγχειρίδιο με πρώτες βοήθειες!

Ανώνυμος είπε...

γιατι δεν δημοσιοποιείς την επιστολη-πανταχούσα; στο κατω-κατω γιατι να μη γελάσουν και άλλοι;

Ανώνυμος είπε...

H ΓΝΩΜΗ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙ ΣΕ ΛΕΕΙ ΕΞΤΡΕΜΙΣΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.
ΜΗΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ;

Related Posts with Thumbnails