Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

H Iδιωτική Οδός έχει αδυναμία στις ...αδημοσίευτες επιστολές. Γι' αυτό και δημοσιεύει την επιστολή του γνωστού δημοσιογράφου Παναγιώτη Ρηγόπουλου προς την εφημερίδα "Κόσμος" που δεν έτυχε εισέτι της δεούσης δημοσιεύσεως.

Πάτρα 27/12/08
Προς κ. Ζώη Μαρίνο
Αρχισυντάκτη εφημερίδας «Κόσμος της Πάτρας»

Μνημείο ανακριβειών και ασύστολου ψεύδους υπήρξε το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του θέματος που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008 στην εφημερίδα «Κόσμος» και αφορούσε στην παραίτησή μου από την εκπομπή «Super Bizz».Ο «γνωστός-άγνωστος» συντάκτης του ρεπορτάζ κατάφερε να χωρέσει 81 λέξεις ψέματος, μέσα σε 130 λέξεις κειμένου! (Αν και είμαι σίγουρος ότι μπορούσε και καλύτερη «επίδοση»…)
Και εξηγούμαι:
Ψέμα ασύστολο ότι είχα «έντονο διαπληκτισμό» με τον αγαπητό συνάδελφο Βασίλη Κατσάμπα. Διότι πολύ απλά, δεν υπήρξε ούτε καν «διαπληκτισμός»!
Μια απλή διαφωνία απόψεων σε ένα τηλεοπτικό θέμα ήταν και τίποτε παραπάνω.
Άλλωστε και ο ίδιος ο επί 15ετία φίλος μου Βασίλης Κατσάμπας, μου ανέφερε ότι μόλις διάβασε το ανυπόστατο αυτό δημοσίευμα, διαμαρτυρήθηκε εξοργισμένος στον «γνωστό-άγνωστο» συντάκτη του κειμένου, εγκαλώντας τον για τα εξόφθαλμα ψεύδη που έγραψε.
(Εις επίρρωση των ανωτέρω ισχυρισμών μου, προκαλώ τον οποιονδήποτε να ζητήσει την μαρτυρία του ίδιου του κ. Κατσάμπα).
Μάλιστα ο «γνωστός-άγνωστος» συντάκτης σας προκειμένου να αποφύγει τα χειρότερα, προσπάθησε ανεπιτυχώς να χρεώσει το συγκεκριμένο δημοσίευμα …στο πρόσωπό σου! Δεν είχε δηλαδή το σθένος, ούτε καν να αναλάβει τις ευθύνες του! Αλλά δυστυχώς γι αυτόν, το ύφος του κειμένου, προδίδει ανάγλυφα και την ταυτότητα του συντάκτη του...
Ψέμα ασύστολο ότι η διαφορά απόψεων με τον καλό φίλο και συνάδελφο Βασίλη Κατσάμπα, μπορεί να έχει την οποιαδήποτε σύνδεση με την απόφασή μου για υποβολή παραίτησης από την εκπομπή, όπως ανενδοίαστα άφησε να διαφανεί στο λιβελογράφημά του.
Σε ό,τι δε αφορά στην ουσία του θέματος με το επίμαχο βίντεο του Πασχάλη Τερζή που προβλήθηκε και τους χειρισμούς που επέλεξα να κάνω στον «αέρα», δεν αξίζει να προβώ σε κανέναν σχολιασμό: Ας επιτρέψει στην μετριότητά μου ο «γνωστός-άγνωστος» συντάκτης σας να διατηρώ τους δικούς προσωπικούς κώδικες επικοινωνίας με το τηλεοπτικό κοινό, μετά από 17 χρόνια προσωπικής διαδρομής στην τηλεόραση.
Αγαπητέ Ζώη,
Για ευνόητους λόγους στην παρούσα τουλάχιστον φάση, έχω συνειδητά επιλέξει να μην αναλύσω δημοσίως τους πραγματικούς λόγους που με ανάγκασαν να υποβάλλω την παραίτησή μου από την εκπομπή. Άλλωστε, γιατί να ενδιαφέρουν τον κόσμο;
Πάντως σε κάθε περίπτωση, η απόφασή μου αυτή είναι σε άμεση συνάρτηση με την φιλοσοφία ζωής που έχω και η οποία μου επιτάσσει να μην κάνω εκπτώσεις στην αξιοπρέπειά μου!Δεν θα μπορούσα μετά από 20 χρόνια καριέρας να γίνω ξαφνικά οσφυοκάμπτης. Αυτό, ας το κάνουν εκείνοι ή εκείνες που το ανέχονται... Πάντως, όχι εγώ.
Αγαπητέ συνάδελφε,
Δεν προτίθεμαι να επανέλθω στο θέμα, παρά μόνο στην περίπτωση που προκληθώ από τον «γνωστό-άγνωστο» συντάκτη σας. Και μόνο εφόσον τολμήσει να ξεμυτίσει από την κρυψώνα της ανωνυμίας στην οποία έχει βρει προσωρινό άσυλο.
Ας το πράξει λοιπόν, για να με αναγκάσει να μιλήσω πιο συγκεκριμένα και τότε να είσαι σίγουρος ότι θα έχω να καταθέσω πολλά περισσότερα και πιο συγκεκριμένα στοιχεία για τους πραγματικούς λόγους της αποχώρησής μου.
Ας το πράξει λοιπόν, για να δώσει την ευκαιρία στους αναγνώστες σας να μάθουν επιτέλους ποιος κρύβεται πίσω από αυτό το λιβελογράφημα και να αντιληφθούν όλοι ποιοι μπορεί να είναι οι πραγματικοί λόγοι που ο «γνωστός-άγνωστος» συντάκτης σας, επέλεξε να παραχαράξει εις βάρος μου την αλήθεια.
Με την ευκαιρία, θα ήθελα να μου επιτρέψεις να ευχαριστήσω την οικογένεια του κ. Κώστα Βαρδαλαχάκη και τον ίδιο τον πρόεδρο του Super B για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που και πάλι επέδειξαν στο πρόσωπό μου, καθώς και όλους τους φίλους συντελεστές της εκπομπής για την άψογη συνεργασία που είχαμε.
Τέλος, παρακινώ τους τηλεθεατές να συνεχίσουν να παρακολουθούν την επιτυχημένη εκπομπή «Super Bizz». Είμαι πεπεισμένος, ότι στο εξής θα είναι ακόμα πιο δυνατή.

Σε ευχαριστώ θερμά για την φιλοξενία
Παναγιώτης Ρηγόπουλος

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να σχολιάσω την επιστολή του κ. Ρηγόπουλου.
Είναι φυσικό δικαίωμα του να δημοσιεύσει την απάντηση στην ίδια εφημερίδα που γράφηκε περί αυτού. αλλά και να μην το κάνει δεν αλλάζει τίποτα! ποιός τη διαβάζει; ποιός ενδιαφέρεται για το μπλα- μπλα της πόλης; οι πωλήσεις δεν δηλώνουν στην προκειμένη περίπτωση πόσοι τη διαβάζουν, και πώς και πόσο το κάνουν;
καλά έκανε κατ'εμέ και παραιτήθηκε από την εκπομπή αυτή. δεν του αρμόζει. θα προτιμούσα έναν τέτοιο κύριο να ασχοληθεί και να μας μεταφέρει τα πολιτισμικά δρώμενα και όχι τα κοσμικά. και τι έφαγε και τι είπε και πού ο άλλος. δεν αφορά τον κόσμο να μάθει τέτοιες λεπτομέρειες, ασήμαντες. οι δημοσιογράφοι ίσως ξεχνάνε ότι δημαγωγούν τον κόσμο, και αν δεν ξέρουν ας βλέπουν τα χάλια της κοινωνίας για τα οποία ευθύνουν και αυτοί, κυρίως αυτοί, ως τέταρτη εξουσία! καλό θα ήταν οι σοβαροί δημοσιογράφοι να ασχολούνται με ό,τι Καλό. μακάρι όπως παραιτήθκε ο κ. Ρηγόπουλος να παραιτηθούν όλοι οι "δημοσιογράφοι" του "Κόσμου" επίσης.
το άλλο αφορά το ιστολόγιο, και την "ιστολογία", μέχρι και οι δημοσιογράφοι αναγνωρίζουν ότι πλέον δεν κυριαρχούν στο παιχνίδι, αλλά τα ιστολόγια! είναι επίσης σημαντικό ότι οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι παρακολουθούν τα ιστολόγια, όπως κάποτε τους παρακολουθούσε ο κοσμάκης! τραγική ειρωνεία...
η ελευθερία του λόγου αυτοκτόνησε στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης (που δεν είναι πια ούτε μαζικά!), και άνθησε στα ιστολόγια.

Ανώνυμος είπε...

τελικά ένας δημοσιογράφος κάρφωσε, και καλά έκανε, το φασισμό των δημοσιογράφων. θα τον καλέσει τώρα ο φλαμής στο δελτίο ειδήσεων όπως κάλεσε τους απολυμένους δημοσιογράφους της Ημέρας; οι Βολταίριδες των ΜΜΕ, πόσο γελείοι είναι! ε;;

Ανώνυμος είπε...

Καιρός να ανοίξουν τα μάτια κυρίως του κόσμου για τα χάλια των ΜΜΕ της περιοχής. Εκτός από την αγραματωσύνη τους που σε τρελαίνει στα δελτία ειδήσεων.

Ανώνυμος είπε...

Το πλεόν σημαντικό είναι πως αποδεικνύεται ότι το μπλόγκ του αγαπητού μας Παναγιώτη εδώ και ένα χρόνο ανοίγει τα μάτια πολλών για τα εν Πάτραις τεκταινόμενα! Και με την ευκαιρία να ερωτήσουμε την συμπαθέστατη εκκλησιαστική ρεπόρτερ της "Πελοπόννησος" εάν το "θυσιαστήριο" που προσέφερε τον παρελθόντα Νοέμβριο ο Οικουμενικός Πατριάρχης για το ναό του Αγ.Ανδρέα(τον παλαιό νομίζω)είναι εγκαινιασμένο ή όχι!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ολη αυτή η ιστορία κατέληξε στην μεταγραφή του Φλαμή στο Patra TV. Ο Ρηγόπουλος θα πάει στο Super b τώρα;
Τι προβλέπεις Παναγιώτη;

Related Posts with Thumbnails