Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

ΟΧΙ ΕΓΩ ΚΥΡΙΕ ΣΚΛΗΦΑ, ΑΛΛΑ...

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρών κ.κ. Χρυσόστομος αν διαθέτει ίχνος ανδρείας να βγει και να πει δημοσίως πώς κατεργάζεται παρασκηνιακώς την εξόντωσή μου. Την περασμένη Τρίτη, για πολλοστή φορά, κινήθηκε προς την κατεύθυνση της εξαφανίσεώς μου. Όμως ματαιοπονεί. Αν κάποιος φύγει από την Πάτρα αυτός δεν θα είμαι εγώ,αλλά... Πολλά τα έτη σας Σεβασμιώτατε!
Πάω αμέσως στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, φίλοι μου, για να απολαύσω Gurer Aykal! Θα σας ενημερώσω σχετικώς.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το σημείωμα είναι αόριστο. Μήπως θα
'πρεπε να γίνετε σαφέστερος, ώστε να καταλάβουν οι επισκέπτες του μπλοκ σας περί τίνος πρόκειται; Αναμένω. Όσο για το ποιος θα μείνει στην Πάτρα και βέβαια αυ- τός, που είναι γέννημα θρέμα της κι όχι ο ελθών ως αλεξιπτωτιστής-κρίμασιν οις οίδε Κύριος!!

Ανώνυμος είπε...

Παναγιώτη συμφωνώ μαζί σου σε πολλά σημεία της κριτικής που διατυπώνεις για μια σειρά ζητήματα, ειδικά της "εκκλησιαστικής" ζωής. Θεωρώ όμως ότι με τούτη την ανάρτηση αδικείς τον εαυτό σου. Τα περί "ίχνους ανδρείας" θεωρώ εντελώς αστόχαστα και επιπόλαια στο πλαίσιο ενός δημόσιου διαλόγου. Τέτοιοι χαρακτηρισμοί προσιδιάζουν στο ύφος και το επίπεδο άλλων, και μάλιστα των υβριστών σου. Δεν αμφισβητώ το δίκαιον της οργής σου, δεν αμφισβητώ την παρασκηνιακή μεθόδευση εξόντωσής σου και επαινώ το θάρρος της δημόσιας και επώνυμης φωνής σου! Όμως σήμερα έκανες λάθος το οποίο με κατανόηση και αγάπη επισημαίνω. Δεν ξέρω, μπορεί να έχω εγώ λάθος...

Με εκτίμηση
Κ.Π.

Ανώνυμος είπε...

Σεβασμιώτατε, ίχνος ανδρείας...
αντιφάσκεις...!

Άκουσες την Θεά Παπαστεφάνου; το φαινόμενο;
ταλέντο συμπαγές και καθαρό!!!

αλλότριος

Ανώνυμος είπε...

Καλή διασκέδαση Παναγιώτη...αλλά όλα αυτά μήπως είναι φαντασιώσεις...τι να φοβηθεί ο Μητροπολίτης, μη χάσει από σένα τη θέση του....ΚΟΥΛΑΡΕ ΠΑΝΑΗ

Ανώνυμος είπε...

Για να καταλάβω....γιατί έχω λίγο σαστίσει....απειλείς έναν νόμιμα εκλεγμένο Μητροπολίτη από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος πως θα τον εκδιώξεις από την Μητρόπολη που του έχει αποδωθεί???

Ανώνυμος είπε...

κ.Ανδριόπουλε ξεπερνάτε τα όρια.
Βγαίνετε και λέτε ότι ο Πατρών προσπαθεί να σας εξοντώσει και απειλείτε θεούς και δαίμονες.
Για να χαρακτηρίζεστε από το πρώτο συνθετικό του επωνύμου σας και όχι από το δεύτερο, δώστε δημόσια συγκεκριμένα στοιχεία.

Πανσές είπε...

τι ακριβώς λέτε?
τι ''τεύχη'' έχουμε χάσει?

Ανώνυμος είπε...

BΡΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ ΚΑΊ ΣΕ ΦΟΥΝΤΩΝΟΥΝΕ, Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ "ΤΗ ΕΠΙΠΝΕΥΣΕΙ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ" ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ;

ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΑΝΟ ΜΟΥ, ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ...

a

Ανώνυμος είπε...

Καλά κρασιά και σε άλλα με υγεία.Τι είναι αυτά τα πράγματα?Ντροπή και αίσχος

Ανώνυμος είπε...

Τον παραδέχομαι το Δεσπότη κάνει έργο ποιμαντικό υψηλών προδιαγραφών. Λίγο έργο είναι να κυνηγάει τον Ανδριόπουλο? τους παπάδες, τους επιτρόπους.....?

Ανώνυμος είπε...

ελα, οκ, το ξευτίλησες τώρα...

Είπαμε να μπαίνουμε λίγο στο Blog σου να γελάμε κ να ξεκουραζόμαστε με τις αναρτήσεις του.... αλλά τώρα ξέφυγες αδελφέ..

Related Posts with Thumbnails