Τρίτη 29 Απριλίου 2008

ΠΑΣΧΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ - ΣΤΟ ΝΙΧΩΡΙ

Στο Νιχώρι, όπου έψαλα πολλές ακολουθίες της Μ. Εβδομάδος, γνώρισα την Όλγα Νικολαϊδου, μια νέα κοπέλλα, ως το μεδούλι Ρωμιά, που μένει στην Αθήνα με τους Πολίτες γονείς της αλλά θέλει πολύ να επιστρέψει στην Πόλη. Η Όλγα τράβηξε αρκετά φωτογραφικά στιγμιότυπα από το Πασχαλινό Νεοχώριο και είχε την καλοσύνη να μου στείλει μερικά, τα οποία δημοσιεύω εδώ, αγαπητοί φίλοι. Είναι από πρωί του Μ. Σαββάτου στην κοινοτική αίθουσα, μετά τη Λειτουργία και εν αναμονή της νύκτας της Αναστάσεως.


Μια αναμνηστική φωτογραφία με τους Ρωμιούς του Νεοχωρίου, ντόπιους αλλά και μερικούς που επιστρέφουν στη γενέτειρα για το Πάσχα.

Η κυρά Σοφία μου διηγείται περασμένα μεγαλεία. Αυτή η γερόντισσα είναι η "ψυχή" της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου. "Ο Αη Νικόλας είναι η ζωή μου παιδάκι μου", μου είπε.



Ανάσταση στον Άγιο Νικόλαο Νεοχωρίου. Οι Ρωμιοί προσέρχονται λαμπαδηφόροι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails