Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ BOSE

Ο ιδρυτής της Μονής Bose Enzo Bianchi με τον διάδοχό του στην ηγουμενία, π. Luciano Manicardi 

Ανακοίνωση του νεοεκλεγέντος καθηγουμένου της Μονής Bose (Ιταλία), fr. Luciano προς όλους τους φίλους της Μονής, 
Αγαπητοί φίλοι και φιλοξενούμενοι, 
Όπως είναι ήδη γνωστό, στις 26 Ιανουαρίου 2017, οι αδελφοί και οι αδελφές του Μπόζε, αφού αποδέχθηκαν την παραίτηση του ηγουμένου και ιδρυτή της κοινότητας αδελφού Enzo Bianchi, ο οποίος εδώ και πολύ καιρό μας προετοίμαζε για αυτή την στιγμή, συγκεντρώθηκαν κατά την τακτική ετήσια γενική σύναξη, για να προχωρήσουν στην εκλογή του νέου ηγουμένου. Ο κλήρος έπεσε σε μένα, που δέχθηκα ελεύθερα, αλλά με μεγάλο φόβο και τρόμο, το συγκεκριμένο καθήκον. 
Έχω πλήρη επίγνωση ότι μια προσωπικότητα όπως είναι ο αδελφός Enzo Bianchi δεν έχει διάδοχο, έχω πλήρη επίγνωση του ρόλου που διαδραματίζει η κοινότητά μας στην πνευματική πορεία πολλών πιστών, έχω πλήρη επίγνωση της διακονίας που εδώ και πολλά χρόνια προσφέρει η κοινότητά μας σε πολλές χριστιανικές εκκλησίες στο πλαίσιο της αναζήτησης της ενότητας που θέλησε ο Κύριος, έχω πλήρη επίγνωση του χρέους που οφείλουμε απέναντι στην μοναστική παράδοση και σε πολλά μοναστήρια που γνώρισε κυρίως ο αδελφός Enzo αλλά και άλλα μέλη της κοινότητας, έχω πλήρη επίγνωση του σημαντικού διαλόγου και της συμπάθειας που αναπτύχθηκε με ένα πλήθος μη πιστών ανδρών και γυναικών με σκοπό την από κοινού αναζήτηση ενός ολοένα και πιο ανθρώπινου και εξανθρωπισμένου τρόπου κατοίκησης του κόσμου, την οποία μας διδάσκει η δική μας κατανόηση του Ευαγγελίου. Έχω πλήρη επίγνωση της ευθύνης που συνεπάγονται όλα αυτά και πάνω απ’ όλα έχω πλήρη επίγνωση της δικής μου ανεπάρκειας, μα όποιος ηγείται μιας κοινότητας ασκεί αυτό το διακόνημα μαζί, πλάι και με τους αδελφούς και της αδελφές του, καθώς επίσης και με την στήριξη και την προσευχή όλων εκείνων που στέκονται δίπλα του. Γι’ αυτό ζητώ από σας, φίλοι και φιλοξενούμενοι, να επικαλεστείτε το Άγιο Πνεύμα και να δεηθείτε για την κοινότητά μας, για τον ιδρυτή της και μέχρι τώρα ηγούμενό της, και για μένα και την διακονία που αναλαμβάνω να ασκήσω.    
Εμπιστευόμενος τον Οικτίρμονα και Σπλαχνικό Κύριο 
Αδελφός Luciano Manicardi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails