Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΙΤΟ ΤΗΣ ΑΣΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΑΤΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ


Το παράσιτο της Αστόριας που ακούει στο όνομα Παναγιώτης Τελεβάντος, σχολιάζει με τον γνωστό ηλίθιο τρόπο του την συνέντευξή μου με τον Αρχιμ. π. Παντελεήμονα Μανουσάκη στο intv.gr.
Για την ιστορία να σημειώσω πως δεν τόλμησε να απαντήσει - αυτός που σχολιάζει και τις τρίχες των παπάδων - ούτε στον Μητροπολίτη Αργολίδος Νεκτάριο, ούτε βέβαια και σε μένα για όσα πραγματικά του έγραψα. 
Η απάντησή μου στον γελοιωδέστατο σχολιασμό του στην συνέντευξή μας, είναι η δημοσιοποίηση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μας, κάποιους μήνες πριν. 
Αν κάποιοι τον υπολογίζουν τον "κύριο" αυτό, το επ' εμοί θα τον ξεμπροστιάζω όταν ασχολείται μαζί μου, καθώς πάντοτε έχω ράμματα για τη γούνα του. 
Να σημειώσω πως στις απαντήσεις του στην παρακάτω αλληλογραφία μας, μου απαντά νομίζοντας (;) ότι είμαι πρώην φίλος του Αρχιερεύς!!!

On Apr 26, 2014, at 10:55 AM, Panagiotis Andriopoulos wrote: 
Διαχειριστά του ιστολογίου PANAYIOTIS TELEVANTOS, Δια του μηνύματος αυτού σας ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ ρητώς και κατηγορηματικώς να αναπαράγετε αναρτήσεις ή ειδήσεις των ιστολογίων μου ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟΣ και ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙΟΥ. 
Φίλοι μού γνωστοποίησαν ότι προβαίνετε συχνά σε παραπομπές στα ιστολόγιά μου, γεγονός που δεν περιποιεί τιμή στην εργασία μου. 
Παρακαλώ να σεβαστείτε την απαγόρευσή μου. 
Χριστός Ανέστη! 
Παναγιώτης Αντ. Ανδριόπουλος

Απάντηση Π.Τ.: ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΣΗΚΩΣΕΣ ΤΟΝ ΑΜΑΝΕ .....ΛΑΚΗ

On Apr 26, 2014, at 11:52 AM, panandr6 wrote: ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΠΛΑΚΑ ΚΥΡΙΕ Η ΤΟΝ ΒΛΑΚΑ; ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ.

Απάντηση Π.Τ.: 
ΚΟΙΛΙΟΔΟΥΛΟΣ ΑΣΤΑΚΟΜΑΚΑΡΟΝΑΣ ΟΝΟΜΑΖΕΣΑΙ ....ΛΑΚΗ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΑΠΟ 4 ΠΗΓΕΣ. ΟΙ ΜΕΝ ΤΡΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ. Η ΤΕΤΑΡΤΗ...

On Dec 9, 2014, at 11:16 AM, Panagiotis Andriopoulos wrote: 
Το γεγονός ότι είστε ψυχοπαθής, "κύριε" Τελεβάντε, δεν σας αμνηστεύει στα μάτια μου. Σας είχα ζητήσει προ καιρού να σταματήσετε κάθε αναφορά στα ιστολόγιά μου και στο πρόσωπό μου και το τηρήσατε - όσο μπόρεσα να παρακολουθήσω. Σήμερα επανέρχεστε στην συνήθη αήθη και αηδή τακτική σας. Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με τα πρόσωπα που παραθέτετε στη σχετική σας ανάρτηση (http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2014/12/blog-post_28.html) και την αποκάλυψη του υβριστή μου "αμέθυστου" - από μέρους μου - θεωρώ ότι δεν δικαιούσθε εσείς να την εκλαμβάνετε όπως νομίζετε, δηλαδή διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα. Σας καλώ τώρα να κατεβάσετε την ανάρτηση και να μην ασχοληθείτε ξανά μαζί μου. Αλλιώς θα πράξω τα δέοντα. Το ποια θα είναι αυτά θα το δείτε. Όχι βέβαια φαντασιώσεις σαν τις δικές σας, αλλά πραγματικότητες και μάλιστα σκληρές για σας... 
Παναγιώτης Αντ. Ανδριόπουλος

Απάντηση Π.Τ.: 
....λάκη είτε πιστεύεις είτε δεν πιστεύεις Θεός υπάρχει και Ημέρα της Κρίσεως. Κόψε τις αστακομακαροναδες και τα cheesecake εν μέσω Σαρακοστής κρέμασε το ωμοφόριο και κοίταξε την ψυχή σου. 

5 σχόλια:

Διογένης___Ε.Μ. είπε...

Καλά δεν μπορώ να το πιστεψω!!!
Ο ΑΓΙΟΣ αυτός Πατέρας της Εκκλησίας προβαίνει σε τέτοιες απρεπείς πράξεις???

Πέρα από την πλάκα, βέβαια, έχεις δίκιο γι΄αυτά που γράφεις, αγαπητέ Παναγιώτη!
Είναι περίπτωση αθεράπευτη! Και εν πάση περιπτώσει, πρέπει καποια στιγμή ο δυστυχής να καταλάβει ότι πρέπει να σέβεται την όποια διαφορετική άποψη, ακόμη και αν αυτή τον σκανδαλίζει.
Τώρα, εαν αυτό δεν συμβεί, είναι πράγματι λυπηρό να συνεχίσει την αυτή προβληματική τακτική και να οδηγηθείτε και στα δικαστήρια.
Δεν είναι και ό,τι καλύτερο!
Πρέπει, επειγόντως, κάπου να συμφωνήσετε, έστω και σε ελάχιστα!

Όχι άλλο bullying!!!

Διογένης(Ε.Μ.)

Ανώνυμος είπε...

H μόνη παιδαγωγική μέθοςοδς για τον Τελεβάντο είναι η προσφυγή εναντίον του στη δικαιοσύνη. Με όποιο τρόπο. Όλα τα άλλα είναι παντελώς αναποτελεσματικά. Κι αν δεν καταλάβει ο ίδιος, θα καταλάβουν άλλοι όμοιοί του....

Ανώνυμος είπε...

"Η μόνη .... μέθοδος για τον Τελεβάντο είναι"...... ο ψυχίατρος!

Δ- Ε.Μ. είπε...

Και τι ψυχίατρο, τον καλύτερο του κόσμου!!!

Δ/Ε.Μ.

jean alatzo είπε...

ΜΑ....ΕΞΕΣΤΙ ΤΕΛΕΒΑΝΤΩ ΑΕΙ ΑΣΧΗΜΟΝΕΙΝ ,ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ "ΣΤΑ ΟΨΩΝΙΑ " ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΓΧΩΡΙΟΥΣ (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΤΗ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ?!) ΟΡΘΟΔΟΞΟΑΜΥΝΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ "ΚΡΙΤΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ" ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙ ΟΥΤΕ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ.ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ "ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ" ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ,ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΕΣ.
ΑΛΑΤΖΟ.Γ.

Related Posts with Thumbnails