Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΟΝΤΙΚΑΚΗΣ ΑΠΟΨΕ ΣΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ


Όπως βλέπετε και στην αφίσα, αγαπητοί συνοδίτες, εκτάκτως απόψε στις Εκδόσεις Αρμός στην Αθήνα (Μαυροκορδάτου 11) θα μιλήσει ο προηγούμενος της Μονής των Ιβήρων αρχιμ. Βασίλειος Γοντικάκης. Με αφορμή το βιβλίο του Άρη Ζεπάτου Ποιος είμαι εγώ;
Απόψε στις 7.30 στην αίθουσα εκδηλώσεων των Εκδόσεων Αρμός.

Αμέτρητες φορές λέμε εγώ και θεωρούμε πασίδηλη την έννοιά του. Έτσι πολύ εύκολα προχωράμε πιο πέρα. Όμως εδώ κρύβεται κάτι το άγνωστο που μας αφορά άμεσα. Ανάγκη λοιπόν να ρωτήσουμε. Τι είναι το λεγόμενο εγώ: Ποιος λέγει εγώ: Αν δεν προσδιορίσουμε ποιος λέγει εγώ δεν μπορούμε να μελετήσουμε τον εαυτό μας δεν μπορούμε να βελτιωθούμε γιατί πάντα θα μας διαφεύγει η απάντηση στα ερωτήματα ποιος θα βελτιωθεί: ποιος θα μάθει: ποιος θα ερευνήσει: Αλήθεια ποιοι είμαστε: Ποιος αναρωτιέται ποιος είναι;

Ολόκληρο του βιβλίο του Άρη Ζαπάτου μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails