Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΑΝΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ!


Ένας κ. Παν. Λεπίδας, αγνώστων λοιπών στοιχείων, έστειλε ηλεκτρονικώς από δω κι από κει και παραπέρα, μια επιστολή που δεν του δημοσίευσα! Δείτε τα σχετικά εδώ.
Ο "κύριος" αυτός είναι προφανέστατα φερέφωνο του π. Αναστασίου Γκοτσοπούλου, της υπολήψεως του οποίου υπεραμύνεται με πάθος, έναντι των δικών μου "επιθέσεων".
Ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος με "περιφρονεί", όπως έχουν γράψει και εδώ διάφοροι σχολιαστές, αλλά το κοπέλι του λυσσομανά κυριολεκτικώς.
Και λέει και το αμίμητο, εν κατακλείδι, στην πανταχούσα που εξαπέλυσε: "Επειδή λοιπόν δεν προτίθεμαι να ασχοληθώ πλέον με τον κ. Ανδριόπουλο..."!
Και ποιος σας ζήτησε κ. Λεπίδα μου να ασχοληθείτε μαζί μου; Μόνος σας βολοδέρνετε! Και συνεχώς μαζί μου ασχολείστε είτε έτσι είτε αλλιώς.
Όσο για τα περί "φίμωσης της άλλης γνώμης" και τα τοιαύτα, αυτά να τα πείτε στον πάτρωνά σας π. Α.Γ. Ξέρει εκείνος από τέτοια.

- Επίσης, κάποιος έστειλε πολυσέλιδη, επίσης, επιστολή εναντίον μου - που αφού μου την κοινοποίησε "ευγενώς" (δείτε εδώ) την προώθησα ...αρμοδίως - στο Οικουμενικό Πατριαρχείο! Ελπίζω να την έστειλε και στον Πάπα της Ρώμης, αλλιώς θα θυμώσω με τον ανώνυμο!...

Πίνακας, Μονομαχία, Tsiaras Philip

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άρχισες πάλι... τι θα γίνει με αυτή την κόντρα;

Ανώνυμος είπε...

Παναγιώτη πολλά λες και δεν λες το πιο απαραίτητο. Τι λένε οι επιστολές. Ίσως κρίνεις ότι δεν έχουμε την κρίση να κρίνουμε. Αυτό δεν σε τιμά, δεν μας τιμά.

Ανώνυμος είπε...

γιατι δεν ασχολείστε με κατι πνευματικο εσεις οι θεολόγοι αλλα προτιμάτε να αντιπαρατίθεστε και να κάνετε τους τιμητές των πάντων δεν μπορώ να το καταλάβω. πρέπει να ειναι ενδημικη αθένεια αυτή στον κλάδο σας.

Δ.Γ.

Ανώνυμος είπε...

Πάνο, παρά τα όσα ενάντια γράφεις γιά τον π. Αναστάσιο, εκείνος δεν έχει απαρνηθεί τό blog σου καί το έχει στούς συνδέσμους του πράγμα πού σήμερα παρατήρησα ψάχνοντας να βρώ τό μέγεθος τής αλληλοσυμπάθειάς σας.

Άν καί δεν έχω παρακολουθήσει "όλο τό έργο" νομίζω όμως μήπως υπάρχει μιά παρεξήγηση χωρίς αιτία, κυρίως από μεταφορά "ευλόγων λόγων" κάποιων πού ασχολούνται μ΄ αυτό τό αγενές καί επιζήμιο για την ψυχή τους "διακόνημα;" ( "ξέρεις, αυτός είπε έτσι γιά σένα...." Καί αφού τόν φουντώσουν καί ακούσουν κάποια λόγια, μετά τρέχουνε σάν σουσουράδες τού διαβόλου στόν άλλο" Ξέρεις εκείνος είπε τό καί τό γιά σένα..." Καί δώστου να γυρίζουν την μανιβέλα καί να αλληλοσκοτώνονται οί άδελφοί...

Παρ΄ όλο λοιπόν πού όπως ξέρεις διαφωνώ με πολλά ή λίγα από τα γραφόμενά σου, έν τούτοις μερικές φορές σε παρακολουθώ, καλή τή πίστει...

Μόνο πού θέλω νά φεύγω, δεν στό κρύβω, (όπως καί άλλοι υποψιάζομαι καί κοίταξέ το γιατί "χάνεις πελατεία" ), όταν βλέπω τα κατεβατά τού Νούση, πού μπορεί να είναι καλό παιδί δεν διαφωνώ, αλλά αρκετές καθημερινές σκοτούρες έχουμε σάν άνθρωποι βρέ αδελφέ, άς μή μάς ζαλίζουν κι΄ άλλο κάτι τέτοια ακαταλαβίστικα καί πολύπλοκα θεωρήματα...

a- Θανάσης ( καί μερικές φορές Βέγγος, γιά να χαμογελάμε καί λίγο...)

Ανώνυμος είπε...

Ερώτηση: Μήπως η κουταλολογία ενέσκυψε και στο παρόν ιστολόγιο;

Εμένα πάντως ο π. Αναστάσης μου είναι πολύ συμπαθής και λυπάμαι ειλικρινά που ενώ είναι νέος και δεν είναι καλόγερος, έχει φάει αυτό το κόλλημα με τις αιρέσεις, τους καθολικούς κ.λ.π.
π. Αναστάση υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά προβλήματα που απασχολούν σήμερα το κόσμο, από το να φθείρεσαι ψάχνοντας συνεχώς να βρείς αιρέσεις, συνομωσίες κατά της πίστης κ.λ.π.

Ανώνυμος είπε...

κ.Παναγιώτη κράτα γερά...Αφήστε τους να ασχολούνται όλοι με Σας.Αφου τους ικανοιποιεί...Αστους...

Ανώνυμος είπε...

Καλέ μου α-Θανάση,μπερδεύεις τον ιστολόγο Αναστάσιο με τον π. Αναστάσιο.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ --- 29 Ιανουαρίου 2010 4:49 μ.μ.

Φίλε μου, επειδή είμαι από χωριό καί ολίγον τί αμαθής, ερωτώ, κάνω μήπως λάθος;

Ο π. Αναστάσιος Γκοτσ. δέν έχει καί το blog "Αναστάσιος; "

a- Θανάσης ( καί μερικές φορές Βέγγος, γιά να χαμογελάμε καί λίγο...)

Ανώνυμος είπε...

α-Θανάση.
ΟΧΙ.
Άλλος ο Αναστάσιος Κωστόπουλος ο bloger και άλλος ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος, ο μη bloger!
Ουδεμία σχέση...

Ανώνυμος είπε...

(30 Ιανουαρίου 2010 10:51 π.μ.)

Σ΄ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ.


a- Θανάσης

Related Posts with Thumbnails