Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008

ΝΕΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ

Οι συγκινητικές …παρενέργειες του ιστολογίου!
Σήμερα το πρωί έλαβα ταχυδρομικώς το φύλλο Μαΐου – Ιουνίου της μηνιαίας έκδοσης του Πνευματικού Κέντρου Αγίου Νικολάου («εις Κοπάνους») Ιωαννίνων, με τίτλο Νεανικές Αποχρώσεις.
Δεν είχα ιδέα περί τίνος πρόκειται. Πρώτη φορά μου ερχόταν αυτό το έντυπο. Ανοίγω και στο «σαλόνι» της εφημερίδας βλέπω έκπληκτος: «Ποίηση και Μουσική μιας Ανθολογίας». Η ομιλία του φιλολόγου Κώστα Π. Βλάχου, κατά την παρουσίαση της εκδήλωσης «Το Τετράδιο του Πατριάρχη» στα Γιάννενα από το Πολύτροπον, τον περασμένο Απρίλιο. Φωτογραφίες από την εκδήλωση… Κατάλαβα ότι ο διευθυντής της εφημερίδας κ. Αλέξης Λιόλης παρακολουθεί την Ιδιωτική Οδό μου… Στη σελ. 7 του εντύπου αναδημοσιεύεται από το ιστολόγιό μου - σημειώνεται η παραπομπή – η σύντομη αναφορά μου στην έκδοση «Κωνσταντινούπολις» του Αλέξανδρου Μωραϊτίδη.
Ο Αλέξης λ., που διατηρεί το λίαν προσεγμένο και έκρως ευαίσθητο ιστολόγιο αποχρώσεις, ταυτίζεται, καθώς φαίνεται, με τον διευθυντή του εντύπου.
Τι να πώ; Παρά ένα εκ βάθους ψυχής Ευχαριστώ σ’ έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζω! Κι αυτό είναι το μυστικό αυτής της… σχέσης. Συναντίληψη και πνευματική συνοδοιπορία μ’ έναν άνθρωπο που δεν έχω μιλήσει ούτε στο τηλέφωνο! Εύχομαι στις Νεανικές Αποχρώσεις, που έχουν μια πολύ ουσιαστική ύλη για εκκλησιαστικό έντυπο, να πραγματώνουν, στο μέτρο του δυνατού, το του ποιητή της Ιδιωτικής Οδού: «Από παιδιά και μόνον φτιάχνεις Ιεροσόλυμα»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails