Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΗΜΕΣ...

Εφημερίδα Εθνικός Κήρυξ Πατρών σήμερα, σελ. 9:

Εκεί στην Ιερά Μητρόπολη των Πατρών τα 'χανε χύμα τα φέρνουν και τσουβαλάτα. Μαθαίνουμε πως ο αυτοδιορισμένος - με την ανοχή του Επισκόπου - λαϊκός που το παίζει και κάτι μεταξύ εκπρόσωπος τύπου και εκκλησιαστικός εκδότης, κατέθεσε αγωγή σε βάρος θεολόγου επειδή ασκεί κριτική για το ρόλο και το έργο του παρά τον ιεράρχη. Αν οι πληροφορίες έχουν βάση τότε κάτι μας λέει πως πολύ σύντομα θα γίνει του έλα να δεις στην Ιερά Μητρόπολη των Πατρών.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή με συγχωρείτε θα γίνει το έλα να δεις στην Μητρόπολη Πατρών λόγω Αλέκου και Ανδριόπουλου;
Η σφαγή των ξαδερφών;
Χα,χα! Δεν είμαστε καλά.

Ανώνυμος είπε...

ρε το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι τους πηρε αραγε ποτε και τους δυο μαζι ο σεβασμιωτατος εκανε εστω μια προσπαθεια για συμφιλιωση των δυο εξαδερφων η κολλαει στη κριτικη που δεχετε απο τον παναγιωτη μηπως θελει κι αυτος οπως και οι περισοτεροι απο δαυτους μονο γλειφτες γυρω τους μερικες φορες αλλο και τουτο που μου συμβαινει αλλα αναπολω τον πρωην ειδες που μας πας κυριε νυν στο χερι σου ειναι ολα μη κολλας στις μικροκακιες εσυ τα ξερεις καλυτερα αυτα

Ανώνυμος είπε...

λοιπον μολις διαβασα το χαμο που γινετε με σενα στα διαφορα εκκλησιαστικα μπλοκ ειλικρινα και χωρις ιχνος κολακειας γιατι καλα καλα δε με ξερεις αν ημουν μητροπολιτης και ειχα εναν θεολογο σα και σενα στη μητροπολη μου θα εκανα τα παντα να τον παρω με το μερος μου προς οφελος μου φυσικα και οχι να γυρναω απο δω και απο κει σα κουτσογυναικουλα και να παραπονιεμαι για τον καο ανδριοπουλο που μαλλον τελικα εχει αρκετη δυναμη στο να μου χαλαει τη μοστρα ωρε παιδι μου τους ξεσηκωσες παλι

panagiotisandriopoulos είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε 11:36

Να ξεκαθαρίσω ότι το μόνο που διεκδικώ είναι το δικαίωμα της γνώμης μου. Τίποτε άλλο.
Θέσεις, συμμαχίες και ό,τι άλλο συναφές είναι έξω από τη λογική μου.

Χριστός Ανέστη!

Related Posts with Thumbnails