Σάββατο 14 Ιουνίου 2008

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΩΝ


Με αφορμή αισχρά σχόλια που δημοσίευσαν ανώνυμοι - ανδρείκελα του εκκλησιαστικού υπόκοσμου - στο ECCLESIAnet είχα σήμερα την ακόλουθη ηλεκτρονική αλληλογραφία με τον διαχειριστή του ιστολογίου κ. Λάμπρο Σμαΐλη:

- Αγαπητέ κ. Σμαΐλη,
Σας παρακαλώ να κάνετε δεκτό το αίτημά μου και να διαγράψετε τα τρία τελευταία σχόλια από την ανάρτηση "Η Ιερά Μητρόπολις Πατρών κοντά στους σεισμοπαθείς",
τα οποία γράφτηκαν από ανωνύμους για να πλήξουν αθλίως τόσο εμένα όσο και τον Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσόστομο.
Νομίζω καταλαβαίνετε τη σοβαρότητα του πράγματος και θα κάνετε το πρέπον.
Με εκτίμηση για την εργασία σας
Παναγιώτης Αντ. Ανδριόπουλος

- Ο/Η ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΜΑΪΛΗΣ είπε...
Kατόπιν αιτήματος του κ. Ανδριόπουλου έσβησα τα σχόλια που τον αφορούσαν. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε επώνυμου να το απαιτεί όταν θεωρεί ότι θίγεται από ανώνυμα σχόλια. Το ίδιο θα πράξουμε και για οποιονδήποτε άλλον θεωρεί ότι θίγεται.
- Αγαπητέ κ. Σμαΐλη,
Σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σας στο αίτημά μου.
Θα ήθελα απλά να σας πω ότι δεν με ενοχλεί η κριτική στο πρόσωπό μου, για συγκεκριμένες ενέργειές μου ή γραπτά μου - αυτό είναι απολύτως θεμιτό - αλλά η προσπάθεια συκοφάντησης και σπίλωσης από ανωνύμους, που αρέσκονται σε μια χυδαία τακτική.
Καλή Πεντηκοστή!
Π.Α. Ανδριόπουλος

1 σχόλιο:

Πανσές είπε...

κοινώς, μύλος, που λένε και στο χωριό μου...

Related Posts with Thumbnails