Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ!

ΑΝΑΡΤΗΣΗ "δι' ευσεβείς και φιλοθέους"

Χθές το πρωί, συνάντησα τυχαία σε κεντρικό δρόμο της Πάτρας τον ηγούμενο της Μονής Γηροκομείου Συμεών Χατζή. Τον πλησίασα και του εξέφρασα πρόσωπον προς πρόσωπον τις γνωστές "εμπαθείς" και απόλυτες σκέψεις και εκτιμήσεις μου για το γνωστό θέμα. Του ζήτησα δε, να μεταφέρει τα δέοντα όπου δει...
Όσοι επιθυμούν για "κουτσομπολίστικες" λεπτομέρειες ας απευθυνθούν στον Καθηγούμενο. Εγώ είμαι γνωστός τοις πάσι για την αθλιότητά μου.

Χαίρετε, φίλοι μου.
Αναχωρώ για Θεσσαλονίκη

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ.
ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ?
ΣΕ ΕΒΡΙΣΕ?
ΣΕ ΑΠΕΦΥΓΕ?
ΣΕ ΧΛΕΥΑΣΕ?
ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΡΕ ΣΥ ΤΑΚΗ...
ΑΝ ΠΑΣΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ...
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΑΛΟΝΙΚΑ?

Ανώνυμος είπε...

και εσυ απο τη στεναχωρια σου δε μπορεις να πας ταξιδακι ωχ καυμενε δε λες που εφυγες απο τη τρυπα που σε ειχαν εγκλωβισει και βλεπουν και ανοιγουν τα ματια της ψυχης σου.....

None είπε...

Άστους να λένε, άστους να πουν
αυτοί δεν ξέρουν ν' αγαπούν...

lp είπε...

τα εκκλησιαστικαειναι τα πιο περιεργα που γνωρισα ως σημερα στη ζωή μου. επισης και οι ασχολουμενοι με τα εκκλησιαστικά πράγματα ειναι από τα πιο ιδιορυθμα ατομα....αυτα..

Related Posts with Thumbnails