Σάββατο 17 Μαΐου 2008

ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ... ΠΑΙΔΙΟΘΕΝ...


"Τον κ. Νικολόπουλο τον γνωρίζω, δυστυχώς, παιδιόθεν και δεν τον υπολήπτομαι". Έτσι άρχιζα τον περασμένο Ιανουάριο το κείμενό μου για το Μαύρο κουτί, το βιβλίο που εξέδωσε ο τέως βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος για την υπόθεση της Πολιτιστικής.

Μπήκα "με θέμα", όπως λέμε στη μουσική, για να δώσω το στίγμα μου. Η απάντηση σ΄εκείνο το κείμενό μου, που μπορεί να διαβάσει ο καθείς στο παρόν ιστολόγιο, ήταν μια άθλια συκοφαντική εκστρατεία σε βάρος μου υπό ανωνύμων (;), η οποία έπεσε στο κενό.

Ο κ. Νικολόπουλος συν τω αθλίω Αλέκω, μου "απαντούν" τώρα μέσω μιας φωτογραφίας που δημοσιεύεται στον εμετικό "Εκκλησιολόγο". Ο τέως μαζί με το φίλο μου Γιώργο Μαρόπουλο στην Αχάια Κλάους. Η λεζάντα λέει ότι γνωρίζονται "παιδιόθεν" και ότι "υπολήπτεται" ο ένας τον άλλον!

Ο φίλος μου Γιώργος και κάθε φίλος μου, έχει κάθε δικαίωμα να φωτογραφίζεται με τον τέως. Κι εγώ να διατηρώ στο ακέραιο τη γνώμη μου. Να εξακολουθώ να μην τον υπολήπτομαι και παράλληλα να θέτω το ερώτημα γιατί να έχουμε γνωρίσει στη ζωή μας τέτοιους ανθρώπους...

Πάντως η "συμμαχία" Νίκου - Αλέκου έχει πολύ γέλιο!!! Μιλάμε για κωμωδία! Όχι αστεία...

Καλό σας απόγευμα φίλοι μου από τον Λευκό Πύργο.


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

παρακαλουμε αναρτηστε το κειμενο του εκκλησιολογου για να εχομεν αποψη

Ανώνυμος είπε...

βολεψακηδες και γλειφτες ανθρωποι που δεν αντεχουν να ακουν την αντιθετη αποψη ειναι ενα μηδεν τους ξερουμε καλα ολους ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Παναγιώτη, έλα κι εσύ, άσε τον Νικολό να ασχοληθεί με κάτι μέχρι να ξαναέρθουν οι εκλογές ίσως να προλάβει κάποια έδρα στην Βουλή..
ως προς τον έτερον σύμμαχόν του μη μιλήσω καλύτερα!!

Related Posts with Thumbnails