Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΩ


Η εφημερίδα Κόσμος της Πάτρας δημοσιεύει σήμερα ένα σχόλιο για την μέσω του blog μου «Επίθεση στον …Αλέκο!».
Θεωρώ τον τίτλο «δημοσιογραφική αδεία». Δεν πρόκειται φυσικά για επίθεση, αλλά για ωμή καταγραφή της πραγματικότητας.
Τι από όσα λέω δεν είναι αλήθεια;
Μου γράφει φίλος του ιστολογίου και μου λένε αρκετοί άλλοι: «Γιατί ασχολείσαι με τον Αλέκο; Φθείρεσαι άσκοπα».
Απαντώ: Καταθέτω την εμπειρία μου, αγαπητοί μου. Γνωρίζω το θέμα απ’ την καλή κι απ’ την ανάποδη. Ο Αλέκος και ο προστάτης του – δυστυχώς – Μητροπολίτης Πατρών σιωπούν συστηματικά, υπολογίζοντας στην …κόπωσή μου, τουλάχιστον… Για να μην πω κάτι άλλο…
Ξέρει ο Μητροπολίτης τα της 24ης Μαρτίου…

Δεν θα κουραστώ, λοιπόν. Άλλωστε πρέπει να διορθώσω το λάθος μου! Για ένα χρόνο υπαγόρευα στον αγράμματο και πανάσχετο Αλέκο τα κείμενα για τη στήλη του στην εφημ. ΑΛΛΑΓΗ. Βλέπεις ήταν «ξάδελφος»…
Όταν έπεσε, από την εφημερίδα Κόσμος, η βόμβα περί εξοντώσεώς μου από κύκλους της Μητρόπολης, ο Αλέκος προσχώρησε… Εξουσία είναι αυτή!…

Έχουν το δικαίωμα να κάμουν ό,τι θέλουν. Σε δημοκρατία ζούμε. Προσωπικά δεν πρόκειται να συσχηματιστώ με τον εκκλησιαστικό υπόκοσμο.
Την «τοπική Εκκλησία» του Αλέκου εγώ δεν την αναγνωρίζω.
Θεωρώ ότι τον 21ο αιώνα το να επιπλέουν οι φελλοί τύπου Αλέκου είναι όνειδος για την διοικούσα Εκκλησία. Και φυσικά είναι αστείο άπαντες – από τον πρωτοσύγκελλο Συμεών – μέχρι τον τελευταίο νεωκόρο, να προσκυνούν τον Αλέκο. Η εσχάτη κατάντια!…


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ...ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOG ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε στις 24 Μαρτίου;

panagiotisandriopoulos είπε...

Aγαπητέ ανώνυμε,

Νομίζω ότι στην ερώτησή σου περί 24ης Μαρτίου αρμοδιότερος εμού να απαντήσει είναι ο Σεβασμιώτατος.

Αν του το ζητήσεις δε νομίζω να σου αρνηθεί.

Χαίρε!

Related Posts with Thumbnails