Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΜΑΘΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ!


Mεταμεσονυκτίως χθες έγραφα δυο λόγια για κάποιες κινήσεις του νέου Αρχιεπισκόπου που εύχομαι να έχουν διάρκεια. Σήμερα, ο γνωστός συγγραφέας Κωστής Παπαγιώργης, από τη μόνιμη στήλη του στην εφημερίδα Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ, εξαίρει την απλότητα του Αρχιεπισκόπου: "Στον Ιερώνυμο αναγνωρίζουμε κάτι στέρεο, αμιγώς αρβανίτικο. Εκεί που ακούγαμε ποταμούς ψευτορητορίας, τώρα με πέντε λόγια η τελετή λήγει". Ο Ιερώνυμος δεν έχει ούτε το ύφος ούτε τη νοοτροπία τού "θα σας μάθω εγώ τώρα". Αλλά εκεί που μας εκπλήσσει ο Παπαγιώργης είναι όταν διατυπώνει κατ' εξοχήν θεολογικές σκέψεις, πρακτικού περιεχομένου: "Η Εκκλησία είναι κοντά στο ποίμνιο όταν μπορεί να κρατά κάποια διακριτική απόσταση. Δεν θέλουμε ιερείς στην τηλεόραση, στα γήπεδα και στα αναψυκτήρια. Ο χώρος τους είναι άλλος".

Το ενδιαφέρον είναι ότι ο Κ. Παπαγιώργης γνωρίζει καλά ότι αυτή η τακτική δεν αρέσει στους κάθε λογής υπερφίαλους που αφθονούν στον εκκλησιαστικό χώρο και νιώθουν κάποιος να τους τραβάει το χαλί κάτω απ' τα πόδια τους. Γι' αυτό και κλείνει το σημείωμά του ως εξής: "Ευχόμαστε σθένος στον Ιερώνυμο και γερό στομάχι διότι οι "αντιδράσεις" δεν θα αργήσουν να φανούν".

2 σχόλια:

P. Kapodistrias είπε...

Αγαπητέ, Καλημέρα! Αν περάσετε από το μπλογκόσπιτό μου, σάς έχω αφήσει μια προσκλησούλα!
καλή Κυριακή!

Ανώνυμος είπε...

Η πλάκα είναι π.κ. ότι και εγω του αφησα του Παναγιώτη! Ευκαιρία με ένα σμπάρο ...δυο τρυγώνια.

Μπορεί και κανένα;

Related Posts with Thumbnails